+48 513 499 490biuro@camcam.pl

FAQ

Znajdź odpowiedź na wszystkie pytania

Czy muszę płacić kaucję za wynajmowany sprzęt?

To zależy od przejścia naszej procedury weryfikacyjnej. Bez obaw, to nic strasznego. Podczas pierwszego wynajmu wyślemy Ci kilka pytań. Musimy mieć po prostu pewność, że nasz bardzo drogi sprzęt trafi w odpowiednie ręce. Jeśli działasz w branży, posiadasz portfolio, dbasz o swoje media społecznościowe lub trafiłeś do nas z polecenia kogoś, kto korzystał już z naszych usług – pozytywne przejście weryfikacji będzie czystą formalnością.

Co jeśli nie przejdę weryfikacji? Jaka jest wysokość kaucji?

W takich sytuacjach poprosimy o pozostawienie kaucji. Możesz ją opłacić na miejscu gotówką lub kartą płatniczą. Kaucję zwracamy od razu po zwrocie sprzętu. Nie przyjmujemy żadnych rzeczy w zastaw. Wysokość kaucji wynosi od 20 do 40% wartości wynajmowanego sprzętu.

Czy sprzęt może odebrać osoba niepełnoletnia?

Zgodnie z przepisami polskiego prawa osoba niepełnoletnia do podpisania umowy wynajmu potrzebuje zgody swojego przedstawiciela ustawowego (najczęściej jest nim rodzic lub opiekun). 

Czy sprzęt może zwrócić ktoś inny?

Tak, sprzęt może oddać dowolna osoba. Ważne, aby zwrot nastąpił o umówionej porze.

Czy można przedłużyć wynajem?

Jeśli planujesz przedłużenie wynajmu skontaktuj się jak najszybciej z naszym biurem, aby sprawdzić, czy Twoje przedłużenie nie będzie kolidowało z inną rezerwacją.  

Czy mogę zwrócić sprzęt poza godzinami pracy?

Tak, jest taka możliwość. Sytuację taką trzeba jednak zgłosić na 24h przed planowanym zwrotem.

Czy dowozicie sprzęt na plan? 

Tak, oferujemy usługę transportu sprzętu na plan zdjęciowy oraz odbiór sprzętu po zakończeniu zdjęć. Usługa taka jest wyceniania indywidualnie, zależnie od odległości oraz godzin dostaw.

Czy dostanę rabat?

Chętnie udzielamy rabatów. W szczególności w przypadku dużych zamówień oraz wynajmów długoterminowych. Z wielką przyjemnością wspieramy też projekty społeczne oraz produkcje dokumentalne. Jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji skontaktuj się bezpośrednio z właścicielem: e-mail: adam@camcam.pl lub tel: 601916931 

Czy macie zniżki dla studentów?

Tak, oferujemy 15% zniżkę dla studentów szkół filmowych. Warunkiem otrzymania zniżki jest przedstawienie ważnej legitymacji studenckiej przez osobę, która wynajmuje sprzęt oraz podpisuje umowę.  

Czy mogę wypożyczyć tylko część zestawu?

Tak – z wybranego zestawu można wybrać tylko potrzebne rzeczy. Zmiana taka nie wpływa jednak na cenę wynajmu.

Co zrobić jak uszkodzę sprzęt? 

Poinformuj nas o takim zdarzeniu jak najszybciej. Jeśli nie ubezpieczyłeś planu zdjęciowego będziesz obciążony kosztem naprawy lub wymiany sprzętu na nowy.

Czy mogę przyjechać przetestować sprzęt? 

Tak – zapraszamy. Daj znać wcześniej tak, abyś miał/a pewność, że sprzęt będzie dostępny. Testy na terenie naszej wypożyczalni są bezpłatne.

Czy mogę przyjechać odebrać zamówienie wcześniej?

Przed przyjazdem zadzwoń do nas biura i upewnij się, że zamówienie jest kompletne.